wtorek, 4 września 2012

DM-owy haul.

Cześć dziewczyny!
Jak już wcześniej pisałam, od pierwszego września mieszkam w Niemczech i wiecie, jak to z przeprowadzkami bywa, na nic nie ma czasu. Trochę już nie pisałam, dlatego postanowiłam dzisiaj naskrobać coś na szybko. Moje pierwsze zakupy w DM i Rossmannie, to tylko podstawowe produkty, na dłuższe szperanie między półkami nie miałam czasu. A kupiłam:


Jak widać kupowałam głównie produkty, które nie są dostępne w Polsce. Co ciekawe, BDFM ma całkowicie inną naklejkę (lewy górny róg), a także stoi na dziale z produktami dla dzieci, a nie tak jak w Polsce, z płynami do kąpieli, szukałam go dobre 15 minut! Dorwałam także limitkę Cherry Blossom Girl z Essence. A dokładnie puder do ciała z brokatem i rozświetlacz w sztyfcie.


I zbliżenie na Alverde i Balea:




Już około 2 tygodnie używam także balsamu do ciała z Alverde z migdałami i różą herbacianą do skóry bardzo suchej i myślę, że mogę już trochę o nim napisać. Więc spodziewajcie się recenzji w najbliższym czasie! Muszę także powiedzieć, iż znalazłam dla tego balsamu całkiem nowe zastosowanie, które na pewno spodoba się włososmaniaczką!


Jak wam mijają pierwsze dni września? Dorwałyście coś z limitki Essence? Koniecznie napiszcie w komentarzach! Ja tymczasem zabieram się za testowanie!

Pozdrawiam,
Blond and wavy.

11 komentarzy:

  1. super kosmetyki. fajnie tu u ciebie wiec wiec dodaje do obserwowanych i milo mi bedzie jak ci sie u mnie spodoba i tez mnie dodasz):))))))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Już zazdroszczę posiadania DM i dostępu do tych kosmetyków :D
    Chciałabym wiele z nich wypróbować . M.in .P2, Balea, Alverde.
    No ale niestety nie mam dostępu : (

    OdpowiedzUsuń
  3. zazdroszczę że udało Ci się kupić ten rozświetlacz.. jak akurat jestem w Polsce to w Niemczech nowe limitki.. jak wrócę to pewnie nic nie będzie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie dorwałam ostatni, chciałam też róż, ale już nie było :(

      Usuń
  4. Ja też strasznie Ci zazdroszczę! Chciałabym kiedyś wypróbować chociaż jeden kosmetyk alverde. :) Może uda mi się jakoś zdobyć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajny profil- kosmetyki mega-bardzo ciekawe posty
    zapraszam do siebie
    http://onlytheoriginalstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ooo, ale Ci zazdroszczę dostępu do firm Balea i Alverde *_*

    OdpowiedzUsuń
  7. rewe nie jest tanim sklepem w niemczech :)

    OdpowiedzUsuń
  8. see this site https://www.dolabuy.su you can try this out replica ysl bags check out the post right here Chrome-Hearts Dolabuy

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz! Twoje słowa sprawiają mi radość! Czytam wszystkie komentarze i staram się odpisywać na bieżąco.