wtorek, 11 grudnia 2012

Małe zakupy + zapowiedzi.

Cześć dziewczyny!
Trochę mnie tu nie było, pochłonęły mnie przygotowania do egzaminu. Niemiecki wcale nie jest taki łatwy jaki się wydaje! Ale do rzeczy. Będąc na weekend w Polsce poczyniłam małe zakupy, kupiłam wszystko to, czego nie mogę dostać na obczyźnie, a mianowicie:

Ampułki Mariona 14-dniowa terapia nawilżająca, których jestem bardzo ciekawa. Miałam do wyboru jeszcze wersję do włosów farbowanych i kurację nabłyszczającą, wiecie może, czy są jeszcze jakieś inne opcje?


Do koszyka również wpadł mi olej z masła Shea, który oczywiście mam zamiar nakładać na włosy, jestem bardzo ciekawa jak się w tej roli sprawdzi!


Oczywiście nie mogłam również wyjechać bez uzupełnienia zapasu moich ulubionych masek do włosów z Bingo Spa! Znaną wszystkim 5 alg + masło shea i nowość dla mnie oczyszczanie i regeneracja z zieloną glinką.


Dla ciekawych skład maski z zieloną glinką:


Ach! I udało mi się dorwać mój wymarzony róż z limitowanej kolekcji Essence Przed Świtem! Okazuje się, iż Natury są jednak całkiem dobrze zaopatrzone!

Kolor po nałożeniu prezentuje się trochę inaczej niż w opakowaniu, jest bardziej pomarańczowy (na szczęście nie tworzy cegły na twarzy). Trzeba też uważać, przy nakładaniu go na twarz, ponieważ łatwo zrobić sobie nim krzywdę.


Kupiłam jeszcze jedwab z Mariona (bez alkoholu) i odżywkę b/s Joanny z pokrzywą i zieloną herbatą, ale oczywiście zapomniałam zrobić zdjęcia!

W następnym poście pokażę moje listopadowo/grudniowe denko, plus w najbliższym czasie pochwalę się lakierem do paznokci, który podbił moje serce, chyba już na zawsze!

Jak Wam idą przygotowania do świąt? Ja już nie mogę się doczekać! Koniecznie napiszcie mi w komentarzach o Waszych pielęgnacyjnych przygotowaniach do świąt, z których będę mogła skorzystać!

Pozdrawiam,
Blond and wavy.

7 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. wcześniej była dla moich włosów zbawieniem, ale teraz niestety chyba się przyzwyczaiły i działa przeciętnie :(

      Usuń
  2. Moja świąteczna pielęgnacja zaczyna się i kończy na pomalowaniu paznokci na czerwono :D

    OdpowiedzUsuń
  3. gdzie kupilas te maski z bingospa???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w małym zielarskim sklepiku w moim mieście, niestety w Tesco jeszcze ich nie widziałam :<

      Usuń
  4. miałam tą kuracje z marionu niestety nie sprawdziła sie :/

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz! Twoje słowa sprawiają mi radość! Czytam wszystkie komentarze i staram się odpisywać na bieżąco.